Le Capitalistris
Annyeonghaseyo.You want to + Follow or go back Home.
-Kisah Budax Schoolah Berwajah Baru-
21 June 2011 | written by : Nasrull | 0 Cupcake[s]

aku happy sesngt..akhirnyer wish aku telah dilaksanakan dgn bijak dan brhemah..hex33
korang prsan tak ape yg da jdi pde blog aku..msti prsan kn..
aku cm xcayer er..yg nie blog aku..aku pn xthu knper aku jdi cm 2..
lau diingatkan nostagia blog nie dlu..blog nie lemau..malap jep kn..
tak teratur..sarat..cm2 lgi la..
tpi skunk blog aku amat mmbanggakan aku..thankz kpder yg telah bnyak mmbantu sy..
trutama blog (!) Dunia Tyra (!) dan Amylia's..
(tnpa mereka blog sy tak secantik nie..thankz)
blog yg aku jdikn inspirasi adalah Qieydarl Stories..
mmg korang tgk simple je..
tpi cre pnyusunan nyer..amat tratur..bgi aku la..xthu org laen..
entry die aq mmg selalu bce..sngt kreatif krangannye
cube korang bding blog aq ngn die..ade prsmaan skit..


(click kt picture..lau nk tgk lbih jelas..)

haaa..ade tak prsamaan..ade kn..??
korang tgk dri header..sidebar smpai blog post..sme kn..
cre kddukan jerp sme..yg laen tidak sama sekali..gtuwh..!!!hax88


nie header bru aku..cute tak..??
okey la jgk aku tgk..sowy la lau korang rse aku nie mnunjuk2 sngt..
bkn nk tnjuk sngt pn..kt blog pn da ade..
aku just nk ckp first time aku dpt buat header transpren..
da lme da aku idam kn nyr..ngt kn kne gune adobe photoshop jerp..bru leyh wat transpren
uper nye bnyk lgi tmpat nk buat header transpren..
<Paint.Net>
<GIMP>
nie software yg kne download..
yg free lak..
<Pixl.Com>

dripda header transpren kita bralih..kpdw banner..
weh ko niey suke mnjuk r..
jawapan:suke hti aku la blog aku..hux99..

xgune adobe photospop pn..
gune pixl pn leyh buat shadow ngn colour tone nk ksi nmpak brbntuk skit..
jgn jelez k..xkn korang jelez kn..
korang lgi pndai dri aku..niey jep yg aku mmpu buat..
nk gune photoshop..kne byar plak..

okey..smpai sni jerp..
nk g mkn jap..lpr niey..
k bye sayunk..muah66..



Older Post | Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard


Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping