Le Capitalistris
Annyeonghaseyo.You want to + Follow or go back Home.
Maafkan Aku ! Aku Terpaksa ! v.v
16 September 2012 | written by : Nasrull | 0 Cupcake[s]


ASSALAMUALAIKUM !

Hyehye ! Korang semua apa khabar sihat ? Ermmm :3
kalau sihat allahmdulilah , kita hari ini dihujung bulan Syawal kan . 
Beberapa jam lagi kita masuk ke bulan yang baru iaitu Zulkaedah , 
tak lame lagi pulak nak sambut Aidiladha pulak .
Hai , nampaknya cik Boow kita tunggu masa nak dikorbankan lahkan ? Kesiah cik Boow .
Urmm , bawak bersabarlah cik Boow , sudah ditakdirkan begitu . Merapu sudah . Hehe
Sebenarnya nasrull sedang mengembirakan hati nasrull yang tengah bergelora ni .
Sedih sebab dianggap kawan tikam belakang , takpe untuk kebaikan nasrull jugak ,
nasrull bosan berkawan dengan orang yang suka cakap besar , berlagak bagus
rasa diri lebih sempurna dari orang laen . Padahal diri sendiri pun tidak terurus , 
inikan pulak orang lain lagi lah , nasrull memang allergic dengan orang macam ni .
buat apa kita simpan kalau kita tidak suka , baik bakar je lagi bagus .
Aku memang meluat dengan orang macam tu , ada manusia macam tu atas dunia ni ,
kalau 1000 orang jenis macam tu kat dunia ni , rela hidup tanpa kawan .
kalau korang ditempat nasrull mesti korang buat benda yang sama macam nasrull buat .
Maafkan aku kawan , aku cuma nak korang fikir apa kesilapan korang , 
jangan merasa diri lebih perfect dari orang lain . Allah murka pada orang yang riak .
Aini ( bukan nama sebenar ) , aku cuma mahu kau berubah ,
jangan pandang perempuan gedik tu tak ada harga diri , diaorang masih ada harga diri .
Bukan semua perempuan gedik , sudah hilang harga diri mereka . Maafkan aku , j
ika kau merasa aku menikam kau dari belakang . Aku tidak ada niat sikit pun
nak buat kau camtu , aku terpaksa lakukannya demi kawan - kawan aku ,
nilah pengorbanan yang aku lakukan untuk kau . Mianhae !
' 안녕히 가세요 '

nota kaki : / Byebye . Papaiy ! Takde apa - apa untuk diperkatakan 0.^ "
See you around , at next my posting . :D


Older Post | Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.

Entry Profile Stuff Links



Tagboard


Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping